شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / چاپ روی بطری / قیمت چاپ روی انواع بطری و ظروف پلاستیکی

قیمت چاپ روی انواع بطری و ظروف پلاستیکی

چاپ روی بطری و ظروف پلاستیکی را با حرفه ای ترین و استاندارد تزین ماشین های موجودجهان انجام دهید. در ایران با استفاده از دستگاه چاپ سیلک  و تامپو توانسته اند بر روی بطری پت آب معدنی و دوغ طراحی هایی را انجام دهند که هم به زیبایی کار کمک می کند و هم به آگاهی دادن مشتریان نسبت به کار.در مورد زیبایی که با چاپ عکس و لیبیل های مختلف می توان ظاهر خوش رنگ و خوش طرح تری به کار داد. و در مورد آگاهی دادن به مشتریان هم اطلاعاتی است که بر روی لیبل ها داده می شود و افراد می توانند با استفاده از آن خرید مطمئنی داشته باشند. قیمت چاپ روی انواع بطری و ظروف پلاستیکی

لیست قیمت چاپ روی بطری

لیست قیمت چاپ روی بطریدستگاه چاپ روی بطری پلاستیکی آزمایشگاهی حساس تر عمل می کند و اوپراتور آن کاملا باید در حین کار هوشیار باشد چرا که با کوچکترین حواس پرتی این احتمال وجود دارد چاپ کار صدمه ببیند و اتفاق نهایی آنی نباشد که مد نظر ماست. قیمت چاب بسته به طراحی که انجام می وشد متفاوت است اگر طراحی در حد شکل و عکس باشد قیمت پاین تری دارد اما اگر نوشته هایی هم به عکس اضافه گردد بسته به تعداد کلمات قیمت چاپ افزایش می یاید.
چاپ لیبل روی بطری را می توانید در اکثر استان ها انجام دهید و در هر استان حد اقل یک الی دو کارخانه چاپ لیبیل روی بطری وجود دارد. این استان ها عبارتند از:

  1. تهران
  2. اصفهان
  3. آذزبایجان غربی
  4. آذربایجان شرقی
  5. سمنان
  6. گلستان
  7. قم
  8. البرز
  9. فارس
  10. خوزستان
  11. خراسان رضوی
  12. سیستان وبلوچستان
  13. یزد
  14. کرمان
  15. کرمانشاه

لیست قیمت چاپ روی ظروف پلاستیکی

لیست قیمت چاپ روی ظروف پلاستیکیچاپ در صنعت پلاستیک قدمت چندین و چند ساله دارد و جایی که اولین بار بطری را برای عرضه تولید کرده اند همراه با آن لیبلی را برای معرفی محصول طراحی نموده اند. این یک اتفاق مثبت در گذر زمان بوده است. چرا که به وسیله همین موضوع رفته رفته فروش کار را افزایش داده اند و با طراحی های زیبا توانسته اند مشتریان زیادی را جذب کار خود کنند. اگر شما به دنبال چاپ ارزان قیمت بر روی ظروف پلاستیکی هستید پیشنهاد می کنم از کارخانه هایی که در تهران هستند استفاده کنید چرا که عرضه آن ها به صورت عمده است و همین امر سبب می شود که قیمت کار کاهش یابد و افراد مختلف با هر توان مالی بتوانند خرید این محصول را انجام دهند.

چاپ روی بطری و ظروف پلاستیکی در کمترین زمان

چاپ روی بطری و ظروف پلاستیکی در کمترین زمانچاپ روی قوطی نوشابه از راحت ترین کار ها برای چاپگر ها به شما می رود چرا که فیزیک خاص آن باعث می شود مراحل کار زود تر از موعد پیش بینی انجام شود. البته باید این موضوع را توجه داشت که چاپ بر روی یک محصول شاید هزینه چندانی برای تولید کننده نداشته باشد ولی برای جلب مشتریان و افزایش حجم فروش آن ها بسیار کاربردی است. این چاپگر ها مزایای مختلفی دارند که از جمله آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. از تقلب برچسب ها جلو گیری می کند
  2. از تعویض برچسب ها جلو گیری می کند
  3. اگر با استفاده از روغن پی وی سی انجام شود قیمت مناسبی خواهد داشت.
  4. امکان تغیر رنگ را خواهد داد.
  5. امکان چاپ بر روی اجسام مرتفع تا ۱۰ سانتی متر را افزایشمی دهد.

چاپ روی بطری | اسامی بزرگترین تامین کنندگان چاپ بطری

چاپ روی بطری | اسامی بزرگترین تامین کنندگان چاپ بطریچاپ روی بطی از زمانی بین تولید کنندگان رواج پیدا کرده است که متجه شده اند از این طریق می توان مشتریان را افزایش داد. بله درست شنیده اید مشتریان با دیدن ظاهر شیک و زیبای یک کار جذب آن می وند و این اتفاقی است که برای بطری های برچسب دار افتاده است. در ابتدا این چاپگر ها مختص کارخانه هایی بودند که خود تولید نوشابه ، دوغ و یا چیز های دیگر را انجام می دادند اما امروز تبدیل به یک صنعت شده است و برند های زیادی هستند که به طور مجزا مشغول فعایلت در این زمینه هستند. از جمله این برند ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. برند زمززم آذربایجان
  2. برند ایشمیلی آذر
  3. برند کیارش
  4. برند تالک ایرانیان
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

مطلب پیشنهادی

قیمت چاپ روی بطری در مشهد | ارزان ترین خدمات چاپ در کشور

قیمت چاپ روی بطری در مشهد امروزه از اهمیت زیادی برخوردار است چاپ لیبل مربوط به شرکت تولید کننده نقش بسیار زیادی در فروش آن محصول خواهد داشت چرا که این کار همچنی

پاسخی بگذارید