شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / چاپ روی بطری / قیمت چاپ روی بطری در مشهد | ارزان ترین خدمات چاپ در کشور

قیمت چاپ روی بطری در مشهد | ارزان ترین خدمات چاپ در کشور

قیمت چاپ روی بطری پت آب معدنی در مشهد امروزه از اهمیت زیادی برخوردار است چاپ لیبل مربوط به شرکت تولید کننده نقش بسیار زیادی در فروش آن محصول خواهد داشت چرا که این کار همچنین به فروش بیشتر محصول کمک می کند و هم معرفی محصولات دیگر از تولید کننده.

از آنجایی که مشهد شهری زیارتی و پر از گردشگران ایرانی و خارجی است قطعا این که محصولات شما با لیبل باشد بسیار مهم است، اما قیمتهایی که به شما برای انجام این کار می دهد، مطمئنا شمارا به فکر فرو می برد تا بتوانید این کار با هزینه پایین تری به سرانجام برسانید.

در ادامه با ما همراه باشید تا بتوانیم راه های بهتر و با قیمت های پایین تر را به عزیزانمان معرفی کنیم.

قیمت چاپ روی بطری در مشهد | ارزان ترین خدمات چاپ در کشور

قیمت چاپ روی بطری در مشهد

قیمت چاپ روی بطری در مشهدقیمت چاپ روی بطری پلاستیکی آزمایشگاهی در مشهد بسیار پایین تر از قیمت چاپ لیبل بطری در شهر های دیگر می باشد چرا که مشهد، این شهر زیبا و پر جمعیت برای راحتی کارخانه داران و افرادی که قصد چسباندن لیبل بر روی محصولات خود را دارند دستگاه چاپ لیبل بطری جدید تری را تولید کرده است که این کار را با قیمت پایین تر و کیفیت بهتری انجام می دهد. کیفیت در این کار نیز بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد.

چاپ طرح دلخواه شما روی بطری

چاپ طرح دلخواه شما روی بطریچاپ طرح دلخواه روی بطری چه برای افرادی که می خواهند این کار برایشان به صورت عمده انجام شود و چه برای افرادی که به صورت تکی می خواهند بسیار مهم می باشد.

همانطور که گفته شد این کار از مزایای زیادی برخوردار است که یکی از آنها فروش بیشتر از این محصولات می باشد. فرض کنید مشتری که محصول شمارا خریداری کرده هیچ اطلاعی در مورد این که کارخانه ی تولید آن، نام محصول و… نمی داند آن وقت کالا های شما از جذابیت کمتری نزد مشتریان بر خوردار می شوند.

شما نیز اگر از آن دسته از افرادی هستید که این موضوع نگرانتان کرده است می توانید به مراجعه به مراکز چاپ روی بطری در مشهد باقیمت مناسب محصول خود را سفارش داده و در سریعترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

دستگاه چاپ روی بطری

دستگاه چاپ روی بطریهمانطور که گفته شد دستگاه های با کیفیت چاپ برچسب های تبلیغاتی به تازگی در مشهد وارد شده اند که از کیفیت بالایی برخوردار هستند این دستگاه ها کار را با سرعت بیشتری انجام و به مشتریان تحویل می دهند.

همچنین بسیار به صرفه می باشند از آنجایی که چاپ مشهد لیبل بیشتر به صورت عمده انجام می شود این دستگاه ها هزینه کمتری نسبت به دستگاه های قدیمی دارند.

این دستگاه ها انواع برچسب های تبلیغاتی و لیبل ها را از جمله چاپ لیبل مواد شوینده، لیبل پشت چسبدار مشهد و… با سرعت بالاتری انجام می دهند.

چاپ روی بطری با کیفیت بالا

چاپ روی بطری با کیفیت بالااگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که فکر می کنید پس از مدتی چاپ روی بطری شما به سادگی پاک می شود در اشتباه هستید.

چرا که این کار با کیفیت بالاتری انجام می شود یکی از ویژگی هایی که آن را متمایز می کند این است که تمامی این چاپ ها چاپ پلی کربنات مشهد است این چاپ با حرارت بسیار زیادی انجام می شود که باعث این می شود که حتی پس از گذشت مدتی طولانی این لیبل پاک نشود.

راهنمای چاپ روی بطری

راهنمای چاپ روی بطریبرای کارخانه داران و کسانی که می خواهند محصول خود را به فروش برسانند بسیار حائز اهمیت می باشد که نوع لیبلی که بر روی بطری خورده است توجه خریدار را به اندازه ی کافی جلب کند. ولی از طرفی هم نگران قیمت برچسب تبلیغاتی می باشند اما با پیشرفت تکنولوژی دیگر این نگرانی ها بیهوده است چرا که شما هم می توانید با مراجعه به چاپ های لیبل در مشهد از کمک آنها جهت بهترین لیبل زده شده روی بطری بهره بگیرید و هم این کار را با هزینه پایین تری انجام دهید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

مطلب پیشنهادی

چاپ روی بطری و قوطی پلاستیکی| بزرگترین مرکز چاپ لیبل در کشور

چاپ روی بطری و قوطی پلاستیکی  روشی برای چاپ تصویر است که در این روش از توری با سوراخهای بسیار ریز استفاده میشود، توری در قالبی ثابت میماند ، سپس تصویر مورد نظر روی این توری نقش میبندد، بخشهایی از تصویر که نباید رنگی یا چاپ شود با ماده ای مسدود کننده مانند موم پوشیده مشود .این قالب توری را دراین حالت شابلون یا کلیشه مینامند، سپس مرکب چاپ یا رنگ را با فشار کاردک یا غلطک به سطح چاپ شونده منتقل میکنند، رنگ یا مرکب فقط از بخشهایی که مسدود نشده به سطح چاپ شونده منتقل و تصویر روی آن ظاهر میگردد.با این روش میتوان بر روی سطوح مختلف چاپهای تک رنگ یا چند رنگ ایجاد کرد. همچنین با چاپ سیلک میتوان روی اجسام با شکلهای مدور و غیر مسطح نیز چاپ نمود که از این نظر در بین روشهای چاپی منحصر به فرد است ،چاپ سیلک سابقه ای چند هزار ساله دارد و گفته میشود اولین بار در ژاپن اختراع وابداع شده است.

پاسخی بگذارید