شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / چاپ روی بطری / چاپ روی بطری و قوطی پلاستیکی| بزرگترین مرکز چاپ لیبل در کشور

چاپ روی بطری و قوطی پلاستیکی| بزرگترین مرکز چاپ لیبل در کشور

چاپ روی بطری و بطری پلاستیکی خالی  روشی برای چاپ تصویر است که در این روش از توری با سوراخهای بسیار ریز استفاده میشود، توری در قالبی ثابت میماند ، سپس تصویر مورد نظر روی این توری نقش میبندد، بخشهایی از تصویر که نباید رنگی یا چاپ شود با ماده ای مسدود کننده مانند موم پوشیده مشود .این قالب توری را دراین حالت شابلون یا کلیشه مینامند، سپس مرکب چاپ یا رنگ را با فشار کاردک یا غلطک به سطح چاپ شونده منتقل میکنند، رنگ یا مرکب فقط از بخشهایی که مسدود نشده به سطح چاپ شونده منتقل و تصویر روی آن ظاهر میگردد.

با این روش میتوان بر روی سطوح مختلف چاپهای تک رنگ یا چند رنگ ایجاد کرد. همچنین با چاپ سیلک میتوان روی اجسام با شکلهای مدور و غیر مسطح نیز چاپ نمود که از این نظر در بین روشهای چاپی منحصر به فرد است ،چاپ سیلک سابقه ای چند هزار ساله دارد و گفته میشود اولین بار در ژاپن اختراع وابداع شده است.

چاپ روی بطری و قوطی پلاستیکی| بزرگترین مرکز چاپ لیبل در کشور

چاپ روی بطری پلاستیکی

چاپ روی بطری پلاستیکیدستگاه چاپ روی بطری پلاستیکی:

امروزه تولید کنندگان بطری پلاستیکی یک و نیم لیتری چه از نوع بادی وچه تزریقی جهت رقابت در بازار، از عوامل مختلفی مثل کیفیت مواد اولیه و قیمت نهایی و سرعت تولید ، بهره می جویند.

از آنجا که رضایت مشتری از ارکان مهم بازاریابی و فروش است ، راه اندازی واحد چاپ در کارخانه تولیدی و ارائه محصول با چاپ  نهایی می تواند باعث جلب مشتریان شود ، چراکه رمان و هزینه باربری محصول جهت چاپ حذف شده و اجرت چاپ برای مشتری کاهش می یابد.

یک چاپ روی محصول شاید هزینه زیادی رای تولید کننده نداشته اشد ولی امتیازی خواهد بود تا از رقبای بازار متمایز شود.دستگاه چاپ سیلک نیمه اتوماتیک میتواند گزینه مناسبی برای این نوع کار باشد.

قیمت چاپ روی قوطی پلاستیکی

قیمت چاپ روی قوطی پلاستیکیقیمت چاپ لیبل پشت چسب دار:

قیمت چاپ لیبل های پشت چسبدار کاغذی همواره بر اساس سایز و تیراژ و برش های خاص و قالب نیاز به محاسبه دقیق دارد ، در این بخش تعدای از پر فروش ترین محصولات لیبل شبکه چاپدر سال ۹۷ قیمت گذاری شده است ، این لیست قیمت برای لیبل های کاغذی براق می باشد شما در صورت درخواست تعرفه قیمت لیبل با روکش سلفون و یووی و انواع برش خاص، لیبل پی وی سی ، لیبل شیشه ای و … می توانید از طریق تلگرام طرح خود را ارسال نموده و با کارشناس چاپ مجموعه ما در ارتباط باشید . لازم به ذکر است این مجموعه با توجه دارا بودن بسیاری از قالب ها ، هزینه ای بابت ساخت قالب های عرف در انواع سایز دایره و مستطیل لبه گرد در صورت موجود بودن آن نخواهد گرفت.

طراحی و چاپ لیبل بر روی بطری

طراحی و چاپ لیبل بر روی بطریطراحی لیبل بطری:

طراحی لیبل یا برچسب کاربرد های متفاوتی دارد که صاحبان مشاغل و مدیران آن را جزو لازمه کاری خود می دانند.ازجمله موارد استفاده از لیبل می توان به صنایع داروی، آرایشی بهداشتی و … اشاره نمود.یکی از اصلی ترین موارد استفاده از لیبل یا برچسب به جهت افزایش میزان تولید و رعایت اصول اولیه بهداشتی و در پی آن کاهش هزینه هاست طراحی لیبل بسیار حائز اهمیت است از آنجا که طرحی که برای لیبل مورد استفاده قرار می گیرد ناثیر زیادی روی مصرف کننده در انتخاب دارد. یک طرح جذاب می تواند کمک شایانی در این جهت به شما بکند.

چاپ لیبل روی بطری:

یکی از ویژگی های چاپ برچسب معمولا این است که باید بتواند خریدار را جذب کند  و این احساس را در او بوجود آورد که محصول از کیفیت ویژه ای برخوردار است.به همین دلیل درچاپ آن از انواع جلوه های ویژه ماننئد طلاکوبی ، برجسته کاری ، ورنی زنی و غیره استفاده می شود.

همچنین در دستگاه های چاپ برجسته از روش های مختلف چاپی ویژه چاپ برجسپ استفاده می شود تا به نیاز مشتریان و سفارش دهندگان پاسخ مناسب داده شود.تنوع نیازهای مشتری معمولا محدود به ضخامت و نوع کاغذ تعداد رنگ ابغاد و شمارگان کار است.

سفارش چاپ لیبل بر روی انواع بطری

سفارش چاپ لیبل بر روی انواع بطریلیبل روی بطری و لیبل بطری :

متداول ترین فرایند لیبل زدن برای غذا، نوشیدنی و سایر انواع بستی بندی می باشد. این روش در بر گیرنده طیف وسیعی از متدهای چاپ است و فرایندی سریعی به شمار می آید. بسته ها بعد از پر شدن یا بعد از پاستوریزه شدن لیبل زنی می شوند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

مطلب پیشنهادی

قیمت چاپ روی بطری در مشهد | ارزان ترین خدمات چاپ در کشور

قیمت چاپ روی بطری در مشهد امروزه از اهمیت زیادی برخوردار است چاپ لیبل مربوط به شرکت تولید کننده نقش بسیار زیادی در فروش آن محصول خواهد داشت چرا که این کار همچنی

پاسخی بگذارید