شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / چاپ روی بطری / چاپ عکس روی بطری شیشه ای | کم ترین هزینه برای چاپ انواع عکس در بازار

چاپ عکس روی بطری شیشه ای | کم ترین هزینه برای چاپ انواع عکس در بازار

چاپ عکس روی بطری شیشه ای در رنگهای متفاوتی انجام میگردد. و البته گاهی چاپ عکس به صورت تک رنگ روی بطری انجام می شود.

همچنین خدمات چاپ شامل خشک کننده uv نیز می باشد. دستگاه های چاپ روی بطری پلاستیکی خالی مجهز به سیستم جوهر باز و مخزن رنگ هستند که مخزن آن ها را میتوان به آسانی تعویض نمود. سرعت چاپ روی بطری را میتوان به ویسله دستگاه کنترل نمود.  بعضی از دستگاه های چاپ روی شیشه مجهز به سیستم عیب یاب خودکار هستند که بسیار کاربردی میباشد.

این دستگاه ها توانایی چاپ روی سطح مخروطی شیشه و سطح استوانه ای طری را دارند . تیراژ چاپ روی شیشه این دستگاه ها در دقیقه از ۹۰ تا ۷۰ می باشد.

چاپ عکس روی بطری شیشه ای | کم ترین هزینه برای چاپ انواع عکس در بازار

هزینه چاپ انواع عکس بر روی بطری

هزینه چاپ انواع عکس بر روی بطریچاپ روی بطری پلاستیکی یک و نیم لیتری موجب میشود بطری ظاهری بسیار زیبا پیدا کند . بنابراین مشتریان بیشتری به خرید آن ترغیب می شوند. به همین دلیل تولیدکنندگان زیادی علاقمند به چاپ بطری هستند.

این کار موجب می شود بازار فروش بیشتری داشته باشند. زیرا امروزه علاوه بر کیفیت محصول، ظاهر و طراحی آن نیز اهمیت زیادی پیدا کرده است.

هزینه چاپ روی بطری بستگی به دستگاه و کیفیت چاپ روی آن دارد. برخی از انواع چاپ به صورت ضد آب هستند و در اثر شست و شو پاک نمی شوند. و عوامل فیزیکی نمیتوانند روی آن اثری داشته باشند.

نوع دیگری از چاپ که بسیار جالب است چاپ شبرنگ است که ظاهر زیبایی در محیط تاریک به شیشه میدهد. برخی دستگاه ها دارای تکنولوژی هایی هستند که تا مدتها دستگاه چاپ را از سرویس بی نیاز میکنند. بنابراین دستگاه تا مدتها آماده به کار می باشد.

فروش ویژه دستگاه چاپ عکس با کمترین قیمت

فروش ویژه دستگاه چاپ عکس با کمترین قیمتدستگاه های چاپ روی شیشه انواع مختلف و ویژگی های مختلفی دارند. چاپ روی بطری به خاطر زیبایی و جلوه خاصی که به بطری می بخشد طرفداران زیادی دارد. بنابراین دستگاه های چاپ روی بطری مورد علاقه افرادی است که قصد تولید بطری زیبا و با کیفیت دارند.

در صورت سفارش چاپ روی بطری به صورت انبوه، قیمت آن مناسب تر خواهد بود بنابراین انتخاب به صرفه تری می باشد.

چاپ طرح های بسیار زیبا باعث می شود محصول شما در بازار رقابتی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

ارائه خدمات چاپ فوری عکس روی شیشه

ارائه خدمات چاپ فوری عکس روی شیشهبرخی از انواع چاپ بطری به صورت فوری انجام می گیرند . که باعث می شوند در مدت زمان کمتر، بطری بیشتری تحویل بگیرید. البته نباید کیفیت چاپ را فدای تعداد بالای بطری کرد.

اگر به بطری برند های معروف نوشیدنی دقت کنید، متوجه خواهید شد که آنها زمان زیادی را صرف طراحی لوگو و تصویر روی بطری کرده اند که علاوه بر زیبایی بصری، باعث می شود تصویر محصول آن ها به صورت همیشگی در ذهن مشتریان نقش ببندد که این موضوع در بازار امروز بسیار مهم است. بنابراین اهمیت زیادی دارد که طراحی مناسبی برای چاپ روی  بطری در نظر بگیرید.

همچنین میتوان طرح مورد نظر را روی لیبل چاپ نمود و سپس آن را به بطری چسباند.لیبل چاپ روی بطری می تواند به صورت شیشه ای یا کاغذی باشد. که نوع شیشه ای آن بسیار شیک تر است. چاپ عکس روی بطری شیشه ای اقسام مختلفی دارد که مشتری با توجه به نیاز خود آن را انتخاب می نماید اما انتخاب طرح مناسب مرحله خیلی مهمی در چاپ روی بطری می باشد.

لیست قیمت دستگاه های چاپ

لیست قیمت دستگاه های چاپبرخی از دستگاه های چاپ روی بطری دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند. دستگاه های چاپ امکان گذاشت روی حالت چاپ ممتد را دارا می باشند. همچنین میتوان آنها را روی حالت چاپ چهار رنگه تنظیم نمود.

برخی ویژگی های دیگر دستگاه چاپ عکس روی بطری شیشه ای:

  • امکان چاپ تک ضرب
  • حرکت افقی کاپ جهت مخلوط شدن رنگ
  • دارای کلید اضطراری
  • تهیه شده از آلومینیوم محکم وسبک
  • سرعت چاپ به صوت پنوماتیکی
  • دارای صفحه مانیتور دیجیتال

و ویژگی های دیگر که این ویژگی بر روی کیفیت چاپ روی بطری و همچنین قیمت این دستگاه ها موثر می باشند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

مطلب پیشنهادی

قیمت چاپ روی بطری در مشهد | ارزان ترین خدمات چاپ در کشور

قیمت چاپ روی بطری در مشهد امروزه از اهمیت زیادی برخوردار است چاپ لیبل مربوط به شرکت تولید کننده نقش بسیار زیادی در فروش آن محصول خواهد داشت چرا که این کار همچنی

پاسخی بگذارید