شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / چاپ روی بطری پت / قیمت چاپ روی انواع بطری پت

قیمت چاپ روی انواع بطری پت

شکل های مختلف تبلیغات از زمان های دور با انسان در ارتباط بوده است. تعریف مشخص و دقیقی برای تبلیغات وجود ندارد ولی میتوان گفت تبلیغات هم چیزی شبیه به خلاقیت، عشق و آرامش است. تقریبا همه ی ما میتوانیم این را تشخیص دهیم که چه چیزی تبلیغ است و چه چیزی تبلیغ نیست، اما در حقیقت تعریف تبلیغات ساده نیست.

در گذشته تبلیغات تنها راه ارتباط فروشنده با مشتری بوده اما امروزه دانش بازاریابی و تبلیغ به ما آموخته است که هر محصول یا خدمت یا برند با مشتریان بالقوه و بالفعل خود ارتباط برقرار می کند.

بسته بندی نیز یکی از شیوه های تبلیغات و ارتباط برقرار کردن با مخاطب است که به گونه های مختلف بسته بندی حرف های بسیاری با مخاطب خود دارد.

امروزه شرکت ها و فروشگاه ها از این شیوه کاربردی و مرسوم برای تبلیغات استفاده میکنند.

چاپ روی انواع دبه پلاستیکی شیردار پت هم یکی از مشاغلی است که به راه افتاده و بسیار در بین مردم رواج پیدا کردع است.

قیمت چاپ روی انواع بطری پت

قیمت چاپ لیبل روی بطری پت

قیمت چاپ لیبل روی بطری پت کارگاه های بسیاری در بازار هستند که کار چاپ را بر روی گالن پلاستیکی ۲۰ لیتری پت انجام می دهند. اما همه ی این کارگاه ها این کار را با کیفیت قابل قبول انجام نمی دهند.

قیمت چاپ روی بطری پت بسته به نوع چاپ و کیفیت چاپ تغییر می کند، اگر شما به دنبال چاپ ارزان قیمت هستید می توانید با چاپ کردن بی کیفیت روی بطری یا درب آن از هزینه ی خود بکاهید.

چاپ روی بطری شیشه ای، چاپ برچسب روی شیشه و چاپ برچسب روی ظروف یکی از پر رواج ترین تبلیغات است که در بین شرکت ها انجام می شود.

چاپ مستقیم بر روی بطری پت

چاپ مستقیم بر روی بطری پت شرکت های زیادی هستند که می توانند با استفاده از دستگاه پرینت جدید خود بر روی بطری های پت چاپ بزنند و به جای آن لیبل روی بطری را حذف کنند.

بیشتر تولید کننده ها می توانند تصویر مورد نظر خود را به طور مستقیم روی بدنه بطری پت با سرعت مناسب و زمان برچسب زنی خوب چاپ کنند که این امر بر روی بطری های نوشیدنی کاربرد زیادی دارد.

لیست قیمت چاپ روی انواع بطری پت

لیست قیمت چاپ روی انواع بطری پت برای به دست آوردن لیست قیمت چاپ روی انواع بطری می توان به سایت های معتبر مراجعه و بعد از مقایسه لیست قیمتی سایت ها که توسط شرکت ها به فروش می رسد اقدام به خرید نمایند.

مسلما دستگاه هایی که چاپ آن ها بر روی بطری با کیفیت تر است دارای لیست قیمتی بالاتری جهت عرضه و فروش به شرکت ها و افراد می باشند.

فروش انواع بطری پت در بازار

فروش انواع بطری پت در بازار فروش انواع بطری پت در بازار داخلی با قیمت های متفاوت انجام می شود. علت تفاوت قیمت را در کیفیت و اندازه این بطری ها می توان جستجو نمود.

تنوع رنگی در این بطری ها و قیمت به نسبت ارزان بطری های پت باعث فروش بالای این محصولات شده است.

دستگاه چاپ لیبل روی انواع بطری پت

دستگاه چاپ لیبل روی انواع بطری پت دستگاه چاپ لیبل بطری در مدت زمان نه چندان طولانی در بسیاری از شرکت ها مورد استفاده قرار گرفته است که این دستگاه نسبت به دستگاه برچسب روی بطری از نظر صرفه جویی در وقت به صرفه می باشد. این ظروف معمولا با جوهر uv چاپ می شوند که باعث وضوح عکس های رنگی و کیفیت بالای چاپ آن ها می شود.

ظروفی که با استفاده از این دستگاه ها لیبل زده می شوند به طور معمول قطری بین ۴۰ تا ۱۲۰ میلی لیتر دارند. دستگاه چاپ لیبل روی قوطی نوشابه کاربرد فراوانی دارد.

طراحی و چاپ روی انواع بطری

طراحی و چاپ روی انواع بطری طراحی و چاپ روی انواع بطری برای موفقیت در کسب و کار بسیاری از شرکت ها موثر می باشد. طرح های بسیاری برای چاپ و طراحی بر روی انواع بطری وجود دارد که از جمله آن ها می توان به طرح مربعی و گرد اشاره نمود.

چاپ برچسب و طراحی بر روی بطری و همچنین چاپ روی درب بطری پت برای تولید و رونق فروش آن اجتناب ناپذیر است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

مطلب پیشنهادی

چاپ روی بطری پت جدید با قیمت مقرون به صرفه

در چاب روی بطری پت از جوهرهای uvاستفاده مي شود که مهاجرت آنها به داخل بطری مستحیل است.این بطری ها قابل بازیافت هستند،طبق تحقیقات چاپ دیجیتال مستقیم khsبرای چاپ بسته بندی مواد غذایی ایمن هست.درحین مصرف کیفیت تصاویر واطلاعات چاپ شده یکسان بافی می ماند.در این سیستم چاپ جوهردر میلی ثانیه خشک می شود.تصاویر دارای وضوح بالایی است.از امتیازات دیگر این سیستم می توان به هزینه کم آن اشاره کرد وچاپ روی بطری پت جدید با قیمت مقرون به صرفه انجام میگیرد. 22 درصد رزین بطری از الیاف پلی استر است.این نوع پلیمر در ایران برای تولید بطری های آشامیدنی مورد استفاده قرار می گیرد.

پاسخی بگذارید