شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / چاپ روی بطری پت / چاپ روی بطری پت جدید با قیمت مقرون به صرفه

چاپ روی بطری پت جدید با قیمت مقرون به صرفه

در چاب روی بطری پت از جوهرهای uvاستفاده مي شود که مهاجرت آنها به داخل بطری مستحیل است.این بطری ها قابل بازیافت هستند،طبق تحقیقات چاپ دیجیتال مستقیم khsبرای چاپ بسته بندی مواد غذایی ایمن هست.درحین مصرف کیفیت تصاویر واطلاعات چاپ شده یکسان بافی می ماند.در این سیستم چاپ جوهردر میلی ثانیه خشک می شود.تصاویر دارای وضوح بالایی است.از امتیازات دیگر این سیستم می توان به هزینه کم آن اشاره کرد وچاپ روی بطری پت جدید با قیمت مقرون به صرفه انجام میگیرد.

 

۲۲ درصد رزین دبه پلاستیکی شیردار از الیاف پلی استر است.این نوع پلیمر در ایران برای تولید بطری های آشامیدنی مورد استفاده قرار می گیرد.

چاپ روی بطری پت جدید با قیمت مقرون به صرفه

چاپ روی بطری پت جدید

چاپ روی بطری پت جدیدبرخی شرکت ها دارای دستگاه پریبنت جدید هستند که می تواند به طورمستقیم بر روی گالن پلاستیکی ۲۰ لیتری چاپ بزنند ودر عوض لیبل در چاپ حذف شود.تولیدکننده ها می توانند تصویر مورد نظر خود را روی بطری پت جدید چاپ کنند.این دستگاه برای انواع بطری طراحی شده که چاپ روی بطری پت جدید را انجام میدهد.رنگ سفیدو رنگ های خاص دیگر با رزولوشن نتیجه یک تصویر رنگی با کیفیت بسیار ممتاز است.مواد لیبل زنی و چسب امروزه غیر ضروری و اضافه هستند.

چاپ مسقیم بر روی بطری پت

چاپ مسقیم بر روی بطری پتدر گذشته لیبل زنی روی بطری های مواد نوشیدنی به صورت خودکار و هک شده روی بطری ها انجام می گرفت.اما امروزه دستگاه چاپ مستقیم برروی بطری پت رونمایی شده است.این دستگاه ها همان سزعت برچسب زنی دستگاه لیبل زنی را دارا می باشند.هزینه های لجستیک در چاپ مستقیم برروی بطری پت پایین آمده واز انتشار گاز کاسته می شود.با چاپ مستقیم بر روی بطری پت برچسب از صنعت نوشیدنی حذف گردید.

چاپ بطری پت

چاپ بطری پتبطری های پت در برابر شکستگی مقاومت بالایی دارند و دارای وزن کم وقیمت ارزان نیز هستند.از دیگر امتیازات این بطری ها مقوله ی چاپ بطری پت است که این منظور توسط شرکت های معروف صورت می گیرد

امکان چاپ مستقیم روی بطری های پت

امکان چاپ مستقیم روی بطری های پتبا این دستگاهها امکان چاپ مستقیم روی بطری های پت وجود دارد که علاوه بر ظاهر جذب کننده برای مشتری در زمینه وقت و قیمت نیز مقرون به صرفه است.

صنعت چاپ امروزه پیشرقت کرده و رفته رفته به سوی چاپ مستقیم روی بطری های پت پیش رفته است.

طراحی چاپ بر روی بطری پت

طراحی چاپ بر روی بطری پتامروزه بسته بندی به عنوان یکی از مهم ترین ایزار های معرفی محصول مطرح می شود.گرافیست و طراحان ماهر اقدام به طراحی چاپ این بطری های پت جدید می کنند.شرکت های بزرگ و معروف طراحان خلاق و مستعد را انتخاب می کنند تا بتوانند در طراحی چاپ بر روی بطری پت با دیگر شرکت ها رقابت کنند. و ایتدا ایده طرح های جدید به مشتری ارائه می دهند و توانایی طراحی بطری ها در سایز های مختلف  را دارند و قالب بطری را با دستگاه های پیشرفته cNc توليىد مي كنند.تمامی استاندار های بهداشتی مد نظر قرار می گیرد.در طراجی خود بطری باید اندازه استاندارد مد نظر قرار بگیرد.طراحی بطری یک جز لازم و ضروری است که شناساندن و نگهداری بطری از تولید تا مصرف به عهده دارد.طراحی خلاقانه بطری پت تاثیرشگفت انگیزیدر انتخاب ما برای خرید دارد.طراحی چاپ شده روی بطری احساسات خاصی را در ذهن بیدار می کند.

سفارش عمده چاپ روی بطری

سفارش عمده چاپ روی بطری

امروزه بسته بندی و چاپ انواع محصولات تاثیر به سزایی در فروش و جذب رضایت مشتریان را دارد.و به طور جامعی بر زندگی ما سایه افکنده .برای ما این امکان وجود دارد که سفارش عمده چاپ روی بطری را به شرکت های مذکور ارائه دهیم.هرچه  تعداد سفارش چاپ روی بطری محصول مورد نظرمان بیشتر باشد پس قیمت نهایی چاپ به صرفه تر خواهد بود.

قیمت چاپ بطری در شرکت های طراحی و چاپ متفاوت است.

شرکت چاپ روی بطری

شرکت چاپ روی بطریشرکت های بسیاری در ایران چاپ روی بطری را انجام می دهند.معروفترین شرکت چاپ روی بطری شرکت دایا پلیمر کاسپین مي باشد.قیمت همه بسته بندی ها بنابر کیفیت و طرح بسته بندی آن محصول تفاوت وجود دارد.قیمت های متفاوتی برای چاپ بطری وجود دارد و بطری های پت از این قاعده مستثنا نیست.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

مطلب پیشنهادی

قیمت چاپ روی انواع بطری پت

شکل های مختلف تبلیغات از زمان های دور با انسان در ارتباط بوده است. تعریف مشخص و دقیقی برای تبلیغات وجود ندارد ولی میتوان گفت تبلیغات هم چیزی شبیه به خلاقیت، عشق

پاسخی بگذارید