شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / چاپ روی درب بطری / چاپ روی درب بطری شیشه ای در تهران | خدمات چاپ روی بطری

چاپ روی درب بطری شیشه ای در تهران | خدمات چاپ روی بطری

چاپ روی درب بطری پلاستیکی خالی شیشه ای در تهران در کارخانه های مختلف صورت می گیرد. همچنین خدمات چاپ روی بطری بصورت گسترده ای صورت می پذیرد. علاوه بر این دستگاه های مختلفی وجود دارد که میتوان با خرید این دستگاه ها چاپ بر روی بطری های شیشه ای را انجام داد.

چاپ روی درب بطری توسط دستگاه های پرینتر مختلفی صورت می پذیرد که شاید یکی از مهمترین این دستگاه ها؛ دستگاه های جت پرینتر باشد که هم کیفیت بالایی در این زمینه دارد و هم اینکه کارایی بسیار بالایی دارد.

دستگاه های جت پرینتر در ابعاد و انواع مختلفی وجود دارند و این دستگاه ها بسیار متنوع هستند. بعلاوه که این دستگاه ها می توانند به راحتی هرچه تمام تر با سایر دستگاه های خط تولید وفق داده شده و کارایی خط تولید بطری پلاستیکی یک و نیم لیتری را پایین نیاورده و لذا باعث زیان و خسارت نشوند.

چاپ روی درب بطری شیشه ای در تهران | خدمات چاپ روی بطری

چاپ روی درب بطری شیشه ای

چاپ روی درب بطری شیشه ایچاپ روی درب بطری شیشه ای یکی از کارهایی است که حساسیت بالایی دارد و دستگاه های انتخابی در این امر باید بتوانند بدون خطایی کار خود را انجام دهند زیرا هرگونه خطا در این امر میتواند باعث افزایش قیمت تمام شده ی محصول شود و لذا برای کارخانه داران اصلا مطلوب نیست.

در مورد بطری های شیشه ای؛ انواع درب های مختلف وجود دارد که شاید یکی از مهمترین آن ها درب فلزی این بطری ها باشد که بسیار رایج و متدوال است. دستگاه چاپ روی درب بطری؛ دستگاه های مختلفی هستند که میتوان از آن ها استفاده کرد.اما شاید به صرفه ترین و با بازده ترین دستگاه همانطدر که قبلا اشاره شد دستگاه جت پرینتر است وه انواع مختلفی دارد و با توجه به نیاز و شرایط می توان با مشاوره از افراد صاحب نظر این دستگاه را تهیه نمود.

همچنین خیلی از شرکت ها به دلیل هزینه های زیاد خرید این دستگاه و به صرفه نبودن آن، برای خرید درب بطری اقدام می کنند و فروش درب بطری با چاپ های مختلف را از شرکت های مربوطه سفارش میدهند که این بستگی زیادی به سیاست های مجموعه ی تولیدی دارد.

چاپ لیبل رو بطری شیشه ای

چاپ لیبل رو بطری شیشه ایچاپ لیبل روی بطری های شیشه ای به صورت های مختلف و با لیبل هایی با اندازه و شکل مختلف و همچنین با جنس و کیفیت متفاوت و متنوع صورت می پذیرد.

این لیبل ها هم میتوانند دو رو باشند و هم تک رو که عمدتا دو رو هستند و البته بستگی به نوع محصول درخواستی دارد. لیبل های چاپی به صورت شفاف یا مات در بازار موجودند و همانطور که اشاره شد در شکل ها و انواع و ابعاد مختلف انجام می سود. این لیبل ها همگی دارای خاصیت چسبندگی به نسبت بسیار بالا هستند؛ و بر روی لیبل های شیشه ای به راحتی میچسبند. همچنیناین لیبل ها به نسبت در برابر حرارت مقاومت خوبی دارند.

دستگاه چاپ لیبل روی بطری

دستگاه چاپ لیبل روی بطریدستگاه چاپ لیبل روی بطری؛ دستگاه های بسیار متفاوتی در بازار هستند که یافت می شوند. این دستگاه ها در انواع و طرح ها و حجم های مختلف وجود دارند؛ استفاده از این دستگاه ها در کارخانه تولید انواع مایعات باعث میشود قیمت بطری شیشه ای برای شرکت ها و کارخانه جات کمتر شده لذا مقدار قیمت تمام شده محصول بالطبع پایین تر و سود و راندمان کار بالاتر خواهد بود.

قیمت چاپ لیبل روی درب بطری

قیمت چاپ لیبل روی درب بطریقیمت چاپ لیبل روی درب بطری و یا بعبارتی قیمت لیبل روی بطری با توجه به نوسانات مختلفی که این روزها در بازار های کشور بویژه بازار ارز و همچنین مشکلاتی که در زمینه واردات وجود دارد نرخ کاملا ثابت و دقیقی نیست و لذا نمی توان قیمت دقیقی را ارائه نمود. و برای تهیه این محصول باید از شرکت های چاپ لیبل قیمت محصول آن ها را استعلام کرد.البته گفتنی است که هرچقدر تعداد سفارش بیشتر باشد قیمت محصول تمام شده کمتر خواهد بود.

همچنین مواد اولیه مخصوصا مواد اولیه وارداتی در قیمت این محصول نقش اساسی بازی میکند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

پاسخی بگذارید